Wygodne rozwiązania dla dyrekcji i rodziców

Zobacz jak działa kidsup

kidsup to elektroniczny system zarządzania przedszkolem, który pozwoli szybko i wygodnie komunikować się dyrekcji i nauczycielom z rodzicami maluchów oraz usprawni codzienną pracę placówki.

Szybka i wygodna komunikacja

Szybka i wygodna komunikacja z rodzicami za sprawą tablicy informacyjnej oraz czatu. Rodzice w każdej chwili mogą dowiedzieć się, co robią ich pociechy. Wychowawcy mogą kontaktować się ze wszystkimi lub wybranymi rodzicami.

Automatyczne płatności

Wygodnie i bezbłędnie monitoruj zaległości w płatnościach, organizuj oraz rozliczaj jednorazowe i cykliczne opłaty, a także powiadamiaj rodziców o zaległościach. Udostępnij rodzicom przejrzyste rozliczenia i historię opłat.

Rozliczanie nieobecności

Rodzice mogą zgłaszać nieobecności dzieci za pomocą jednego kliknięcia w kalendarz w aplikacji. Dyrekcja i wychowawcy zyskują zautomatyzowany system do sprawnego i bezbłędnego rozliczania nieobecności dzieci.

Współdzielenie materiałów i plików

Udostępniaj i współdziel z rodzicami, dyrekcją oraz nauczycielami ważne materiały dydaktyczne, dokumenty oraz formularze. Zapewnij rodzicom łatwy dostęp do plików i wyeliminuj ryzyko zgubienia istotnych dokumentów.

Pełne bezpieczeństwo danych

Zyskaj gwarancję bezpieczeństwa danych i wrażliwych informacji. Połączenie z aplikacją jest szyfrowane, a dostęp do niej mają wyłącznie zweryfikowani użytkownicy logujący się za pomocą kodu PIN każdorazowo wysyłanego SMS-em.

Dostęp z dowolnego urządzenia

Aplikacja kidsup pozwoli Ci wygodnie korzystać z funkcjonalności niezależnie od tego, czy preferujesz pracę na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie czy smartfonie.

Zdalne nauczanie

Zyskaj wygodne i użyteczne narzędzie do komunikacji oraz zdalnego nauczania i zapewnij stabilne funkcjonowanie przedszkola niezależnie od obostrzeń gospodarczych.

Przeczytaj opinie właścicieli, dyrektorów i rodziców

Wybierz lepszy sposób pracy